|
Plac Basztowy 3 48-340 Głuchołazy |
Tel./fax: 77 40 92 631 E-mail: gtbs@op.pl |
NIP 753-19-74-945 REGON 531503840 |
Głuchołazy 30.09.2025 r.
Zapytanie ofertowe
I. ZAMAWIAJĄCY
Głuchołaskie Komunalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. (GKTBS), Plac Basztowy 3, 48-340 Głuchołazy, NIP 753-19-74-945, REGON 531503840
Przedmiotemzamówieniajest KOMPLEKSOWE ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ DO PRODUKCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ O MOCY DO 50kWp wraz z całą infrastrukturą towarzyszącą przeznaczoną do zasilania budynków GKTBS Sp. z o. o.
Zamawiający realizuje niniejsze przedsięwzięcie przy udziale finansowania ze środków KPO, wykonawca zobowiązany jest sporządzenia całości dokumentacji niezbędnej do uzyskaniu w/w wsparcia. W przypadku nieuzyskania dofinansowania inwestycja nie będzie realizowana.
Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówieńpublicznych (Dz.U.z2024r.poz. 1320,z2025r.poz. 620.)orazwniniejszympostępowaniu Wykonawcomnieprzysługują środkiochrony prawnej określone w tejustawie.
Opis przedmiotu zamówienia według nazw i kodów określonych we wspólnym słowniku zamówień (CPV)
09331200-0 Słoneczne moduły fotowoltaiczne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45200000-7 Roboty budowlane
71320000-7 Usługi Inżynieryjne w zakresie projektowania.
Szczegółowyopisprzedmiotuzamówieniaprzedstawiazał.nr1dozapytaniaofertowego.
TERMINWYKONANIAZAMÓWIENIA
Termin wykonania prac: 90 dni od dnia podpisania umowy
Warunki udziału w postępowaniu
1. sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże minimalne poziomy zdolności w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj. który wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych 00/100)
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC), którego zakres jest tożsamy z przedmiotem zamówienia. Minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wynosi 5 000 000,00zł. Ubezpieczenie musi obejmować okres realizacji przedmiotowego zamówienia.
2. zdolność techniczna lub zawodowa
Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej trzy usługi polegające na budowie instalacji fotowoltaicznych na gruncie o mocy min. 49 kWp i wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda.
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej poniższymi osobami, które wezmą udział w realizacji zamówienia:
- osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
- osobą pełniącą funkcję projektanta posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
- Min. 2 osoby z aktualnym certyfikatem instalatora OZE (UDT lub równoważne) dla instalacji fotowoltaicznych
- minimum dwie osoby posiadające uprawnienia SEP Grupa 1 E i D dla napięcia powyżej 1 kV
3. zasada równouprawnienia struktura zarządu z uwzględnieniem równości płci
Wykonawca, ubiegający się o udział w postępowaniu, musi wykazać, że na dzień składania oferty co najmniej 50% członków jego rady nadzorczej stanowią kobiety. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie przedstawionego wykazu członków rady nadzorczej zawierającego:
imię i nazwisko,
pełnioną funkcję,
informację o płci,
podpisaną deklarację o zgodności danych ze stanem faktycznym.
Dokumenty potwierdzające:
aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (lub równoważny dokument rejestrowy w przypadku podmiotów zagranicznych),
oświadczenie wykonawcy o strukturze płci w radzie nadzorczej
Sankcje za brak spełnienia warunku:
Oferty wykonawców, którzy nie spełniają powyższego warunku, zostaną odrzucone jako niezgodne z warunkami udziału w postępowaniu.
4. Wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 5000.00
Kryterium oceny ofert:
Kryterium 1: Cena – waga kryterium 60%
Opcja 1: Kryterium 2: Okres gwarancji – waga kryterium 40%
Minimalny okres gwarancji (wymagany przez Zamawiającego) wynosi 5 lat licząc od daty odbioru końcowego. Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 7 lat licząc od daty odbioru końcowego.
Zabezpieczenie:
Od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
Warunki techniczne – opis przedmiotu zamówienia
Nazwa Zadania
Adres
Nazwa i kody:
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45200000-7 Roboty budowlane
09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne
71320000-7 Usługi Inżynieryjne w zakresie projektowania
Ofertapowinna:
zawieraćadreslubsiedzibęoferenta,numertelefonu,numerNIP,
posiadaćdatęsporządzenia,
byćpodpisanaczytelnieprzezosobęuprawnioną,
zawieraćryczałtowącenęzawykonanieinstalacjifotowoltaicznejnetto/brutto,
określaćterminrealizacjiprzedmiotuzamówienia,
oferent zobowiązany jest pozyskać we własnym zakresie wszystkie niezbędne informacje dla obliczenia ceny oferty, w tym wykonać wizję lokalną, dokonać pomiaru wszystkich elementów dla oceny niezbędnego zakresu robót,
cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty konieczne do poniesienia celem realizacji przedmiotu umowy tj. instalacji fotowoltaicznej wrazz całą infrastrukturątowarzyszącą.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: gtbs@op.pl,poczty,kurieralubteżdostarczona osobiście naadres: ul. Plac Basztowy 3, 48-340 Głuchołazy do dnia 10.10.2025 r.
Ofert złożone po terminie nie będą rozpatrywane
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert
Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie www.tbs-glucholazy.pl/ oraz www.bip.tbs-glucholazy.pl/
Wybrany wykonawca zostanie zawiadomiony o terminie podpisania umowy.
Dodatkowych informacji udziela Pan Andrzej Gębala pod numerem telefonu 77 409 26 31 (wew 32).